Dwanaście kolorów w uniwersalnych tonacjach. Dedykowanych Pannom Młodym, marzącym o idealnym ślubnym manicure. Sezon ślubny trwa w najlepsze, dlatego poznajcie kolekcję Wedding by Agnieszka Hyży!
Linia Wedding to owoc współpracy Agnieszki Hyży oraz Indigo Nails, znanej już na całym świecie firmy działającej w branży kosmetyki profesjonalnej. Kolekcję tworzy dwanaście kolorów lakierów: między innymi Wedding Night, łączący rozbielony beż ze słodkim brzoskwiniowym odcieniem, Ex Husband, czyli mariaż szlachetnego różu z beżem, Big Mistake, będący mieszanką bieli z wanilią czy kolor cielisty, przezroczysty Transparent One. Obok stonowanych ciepłych kompozycji znalazło się też miejsce dla niepokornych i nieco drapieżnych stylizacji, czego dowodem są mieniący się kolorowymi drobinkami lakier Finally! w odcieniu ciepłego różu oraz złoty migoczący Say Yes.
Skąd pomysł na utworzenie ślubnej kolekcji lakierów hybrydowych? Odpowiedź nasuwa się sama: do tej pory brakowało oferty skierowanej tylko i wyłącznie do Panien Młodych, dedykowanej właśnie im. Kolekcja ślubnych hybryd jest na tyle różnorodna, że każda klientka, która wkrótce stanie na ślubnym kobiercu, znajdzie coś, co odpowie na jej potrzeby i będzie dobrze współgrać z jej kreacją czy makijażem. A to przecież niesamowicie istotne – trudno się nie zgodzić, że w jednym z najważniejszych dni w życiu każda z nas chciałaby wyglądać perfekcyjnie.
Dopełnieniem kampanii promocyjnej kolekcji Wedding by Agnieszka Hyży jest klimatyczna sesja zdjęciowa, zorganizowana wspólnie z Indigo Nails na Zanzibarze. W miejscu romantycznym i pełnym magii, by nie powiedzieć, że bajkowym, i zaliczającym się do najpiękniejszych wysp na świecie. Zanzibar potrafi ująć swym dzikim, różnorodnym pięknem – białymi, piaszczystymi plażami, zachodami słońca, które nigdzie nie wyglądają tak efektownie, czy majestatycznymi rafami koralowymi. Agnieszka wystąpiła w roli modelki i uczciwie trzeba przyznać, że także w tej roli sprawdziła się doskonale.
Zapewne zastanawiacie się, dlaczego właśnie Agnieszka Hyży promuje ślubną linię? Cóż, nie tylko dlatego, że sama jest szczęśliwą żoną. Znana dziennikarka, prezenterka i konferansjerka doskonale odnajduje się w ślubnej branży i pracuje jako dyrektor kreatywna wedding.pl, związanego – a jakże – z tematyką trendów ślubnych. Agnieszka stoi również za projektami takimi, jak kwartalnik „Wedding Show” czy targi ślubne, znane pod taką samą nazwą.